ITIL'ın Faydaları
ITIL, hem kamusal hem de özel sektörde, dünyadaki en yaygın olarak benimsenen ITSM çerçevesidir ve her boyutta ve türde kuruluşlarda hizmet yönetimi için en iyi uygulama olarak kabul edilmektedir. Dünya çapında binlerce kuruluş tarafından benimsenmiştir. ITIL’in benimsenmesinin başlıca faydaları şunlardır:
BT çözümlerinin iş ihtiyaçları ile uyumlu hale getirilmesi
Gerçekçi hizmet seviyeleri
Tutarlı, tekrarlanabilir süreçler
Verimli hizmet sunumu
Geliştirilmiş hizmetler ve süreçler
Şeffaf maliyetler ve gelişmiş yönetim gözden geçirme
Düzenli ölçüm ve izlemeye dayalı sürekli iyileştirme
ITIL vs ISO / IEC 20000
Çok ortak noktaları olsa da, ITIL ve ISO / IEC 20000 farklı amaçlara hizmet eder. ISO 20000, servis yönetimi süreçleri ile ilgili standarttır. Kuruluşlar, ITSM’e en iyi uygulamalarını takip ettiklerini göstermek için Standartlara bağımsız olarak denetlenmiş sertifikasyon alabilirler. ITIL, BT Hizmet Yönetimi için en iyi uygulamalar hakkında tavsiyelerde bulunur. Kuruluşların iş ihtiyaçlarına, yerel koşullara ve servis sağlayıcının yapısına göre benimsenip uyarlanabilecek seçenekleri içerir.
Neden Bizimle Çalışmalısınız
15'den fazla sektörde 10 yıldan fazla deneyimli danışman, denetçi ve teknik kadrosuyla Sibertime standartlaşmış hizmetlerine aksine müşterilerine özel projeler oluşturarak yönetilebilir ve katma değerli hizmetler sunar.
Siz Özel Projeler
Kurumunuza özel olarak hazırlanmış proje planları
Proje Öncesi Detaylı Boşluk Analizi
Uyum çalışmalarında öncesinde detaylı boşluk analizi çalışmaları
Proje Sonrası Destek
Proje bitiminde uzaktan sürekli destek hizmetleri
Hazır Doküman Setleri
Tüm yönetim sistemleri için hazırlanmış detaylı dokümantasyon setleri
Uzman Ekipler
10 yıldan fazla deneyim ile konusunda uzman profesyonel danışman kadro
Hızlı Destek
Proje sırasında ve sonrasında taleplerinize hızlı dönüş